fredag 9 mars 2007

spökjägare

I går såg jag att två personer hade letat spöken i bloggen med fem minuters mellanrum, ytterligare någon spökjägare tittade in senare under kvällen och ytterligare några har letat spöken här idag. Här kryllar det inte direkt av spöken så jag gick på spökjakt jag också. Men jag ville titta på spöken och inte läsa om dem, så jag använde bildsökning i stället. Ändå var det en text (nåväl, en bild på en text) jag fastnade för.

Undrar om lugnet har lagt sig i Uttar Pradesh, såhär fem år senare?





Andra bloggar om: ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag har en polare som ser spöken lite i tid och otid på riktigt alltså, inte blev hon glad av det. tvärtom hon mår rätt kasst av den kunskapen.
Själv håller jag mig till skräckfilm, fast det var länge sen jag blev skrämd måste jag säga. För att ro dig så kan du lyssn på min 3,5 åriga tjej sjunger Noice låt på min sida, det skrämmer garanterat bort allt hemskt!

rigg sa...

Den tatuerade mamman: Nä, spöken kan vara läskiga. Själv hade jag några kusliga, övernaturliga upplevelser som tonåring och jag kan fortfarande inte förklara dem. spooky

Ska lyssna på låten hemma i kväll, nu sitter jag vid jobbdatorn och där finns det inget ljud :(

Anonym sa...

Hej där, du skrev hos mig att knappt törs sluta äta godis för tänk om du får konstig längtan efter att lägga klinkers ( fritt tolkat av mig :) ) Du det är ju kanon att han är så rastlös, han städade huset i går också innan han la klinkers i hela rummet i källaren. I dag så jämrar han sig över ont i knäna och att han stönar när han reser sig upp, ett ålderstecken tror han. Jag säger inte att det nog var klinkersläggningen för jag vill ju inte att han ska sluta vara så här energisk. Så det är ju bra att sluta käka godis, i alla fall om man rustar.....

rigg sa...

Den Tatuerade Mamman: Mmmm... godis är ju så gott och jag går hellre över till bara choklad (nyttigt för minne, hjärta och blodtryck)i stället för att utsätta mig (och omgivningen) för godis-abstinens ;)

Anonym sa...

Hej! Om du vill läsa mer om spöken, eller har någon fråga, skriv gärna till mig på http://www.spokwebben.se

Mvh Patrik

Unknown sa...

www.paranormal.nu
Sveriges största spöksajt!