onsdag 7 mars 2007

mer gammal skåpmat

Appropå latenta bloggposter (föregående blogginlägg) så satt jag och letade efter en gammal länk och tittade i en säkerhetskopia av en gammal utrensad bokmärkesfil och hittade ett par bifynd, bokmärken jag sparade undan till ett hemsidesprojekt som aldrig blev av. På den tiden bloggade jag inte, men hade jag gjort det hade jag självklart tagit med dom i bloggen... riktiga höjdare.

Ålrajt, här kommer ett par riktig gamla nyheter som är värd att skratta åt:

Man tvingades gifta sig med get
En man i Sudan har tvingats gifta sig med en get efter att ha blivit tagen på bar gärning att ha "använt geten som hustru".

Chocken efter festen: lik låg i botten av romtunnan
Några ungerska byggnadsarbetare hittade en gammal jamaicansk romtunna, drack gladeligen upp det som var kvar i tunnan och hittade sedan ett lik i botten av tunnan. Urk, en av anledningarna till att man ska dricka drycker ur flaska, så man ser vad som finns i!

Inga kommentarer: