onsdag 28 mars 2007

gårdagen...

Oj, jag satte nytt personbästa igår... 6 bloggposter på en dag, och nytt besöksrekord. Ingen bloggtorka där inte. Postningen om Anna Sjödin fick oväntat många besökare men ett snöpligt slut, både DN och SvD tog bort den från listan över twinglypingade bloggar, jag har mejlat dem och frågat varför! Det ska bli spännande och se om, och i så fall vad de svarar.

Ok, jag kan hålla med om att de inte innehöll så mycket substans vid en hastig titt, inte ens min personliga åsikt om man inte tänkte till eller klickade vidare till min gamla bloggpost. Rubriken "Anna vs. Lagen 0-3" berättar ju att lagen, dvs. rättvisan segrade med tre mål. Tingsrätten och Hovrätten gjorde varsitt mål på Sjödin innan slutligen HD avgjorde med ett välförtjänt seger till rättvisan.

Jag hade även med ett ovanligt korkat citat från Sjödins advokat, Leif Silbersky saxat ur en tidigare artikel i DN; "Även om Anna Sjödin sagt svartskalle så är detta inte ett lagbrott och det vill jag att hovrätten ska pröva."

Länken tillbaks till min gamla bloggpost i ämnet klickades av förvånansvärt många, där har jag redogort för mina synpunkter...

Andra bloggar om: , , , , ,

-------------------
Update, senare på eftermiddagen fick jag följande svar från DN: Tack för Ditt mejl. Det är något fel på tekniken. Inlägget finns hos oss men visas inte. Våra tekniker tittar på det för att åtgärda felet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp det är ju det där att ha bra sökord. Tatuerademammor är nog fortfarande inte så populärt men det tickar på i mitt återinstallerade räkneverk. Idag har jag mycket clown... Undrar om det är ett bra ord :D

rigg sa...

D T M: Du lär dig... Kolla på bloggar.se hur du lägger till metataggarna i slutet av postningen (Andra bloggar om: Bla, bla, bla)

Riktigt effektivt...